2011: Stav mediální gramotnosti v ČR

Rozsáhlý výzkum Centra pro mediální studia při FSV UK realizovaný pro RRTV ČR přináší jeden z nejnovějších komplexních pohledů na vztah mezi uživateli a médii, zabývá se dnešním vnímaním postavení a důležitosti médií ve společnosti, poslední část je věnována znalosti pravidel mediální produkce. Dokument je k dispozici v ČJ.

2011: Stav mediální gramotnosti v ČR

VÁŠE HODNOCENÍ ČLÁNKU „2011: Stav mediální gramotnosti v ČR ”
TITUL(Y):
JMÉNO:
PŘÍJMENÍ:
E-MAIL:
TEXT VAŠEHO KOMENTÁŘE:
VAŠE HODNOCENÍ TOHOTO ČLÁNKU

průměrný

 

kvalitní

 

fantasický
KOMENTÁŘE K ČLÁNKU „2011: Stav mediální gramotnosti v ČR ”


 


HODNOCENÍ TOHOTO ČLÁNKU
Článek zatim nikdo nehodnotil.
Buďte první!