2008: Výzkum mediální gramotnosti v rodině v kontextu genderové dynamiky

Autorka na příkladu tří rodin zkoumá, jak funguje přístup k médiím v kontextu vztahu rodič-dítě. Zabývá se zajímavými a aktuálními otázkami, například zda je zákaz přístupu k vybranému médiu pro dítě trestem či zda mají k médiím chlapci a dívky odlišný vztah. Dokument je k dispozici v ČJ.

2008: Výzkum mediální gramotnosti v rodině v kontextu genderové dynamiky

VÁŠE HODNOCENÍ ČLÁNKU „2008: Výzkum mediální gramotnosti v rodině v kontextu genderové dynamiky”
TITUL(Y):
JMÉNO:
PŘÍJMENÍ:
E-MAIL:
TEXT VAŠEHO KOMENTÁŘE:
VAŠE HODNOCENÍ TOHOTO ČLÁNKU

průměrný

 

kvalitní

 

fantasický
KOMENTÁŘE K ČLÁNKU „2008: Výzkum mediální gramotnosti v rodině v kontextu genderové dynamiky”


 


HODNOCENÍ TOHOTO ČLÁNKU
Článek zatim nikdo nehodnotil.
Buďte první!