Žijeme mezi maskami?

( Helena Pavličíková )

Cílem lekce je přimět žáky k přemýšlení o zásadách bezpečné virtuální komunikace.

Principem výukové jednotky je, že si žáci za využití masek vyzkouší, jak velký je rozdíl mezi tím, co představuje maska, a tím, kdo se za ní ve skutečnosti skrývá – to je má dovést k tomu, aby si uvědomili, že na internetu nevznikají normální sociální situace, že mnoho lidí zejména na sociálních sítích mění svou identitu, falšuje údaje o sobě, včetně svých fotografií. Žáci by si měli dále uvědomit, že ve virtuální komunikaci je nutné se pohybovat obezřetně a s rozmyslem.

Žijeme mezi maskami?

VÁŠE HODNOCENÍ ČLÁNKU „Žijeme mezi maskami?”
TITUL(Y):
JMÉNO:
PŘÍJMENÍ:
E-MAIL:
TEXT VAŠEHO KOMENTÁŘE:
VAŠE HODNOCENÍ TOHOTO ČLÁNKU

průměrný

 

kvalitní

 

fantasický
KOMENTÁŘE K ČLÁNKU „Žijeme mezi maskami?”
04.05.2012   Jan Steininger

Tato metodika velmi dobře zapadá do tématických okruhů receptivních činností, které definuje Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Konkrétně by dle mého názoru měla podpořit kritické vnímání mediálních sdělení a schopnost interpretace vztahu mezi mediálním sdělením a realitou. Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Navíc je výuka vedená relativně zábavnou formou a tudíž pro cílovou skupinu zapamatovatelná. Vytknul bych pouze časovou náročnost spojenou s přípravou.


 


HODNOCENÍ TOHOTO ČLÁNKU
Článek hodnotil 1 návštěvník

PŘEČTĚTE SI JEHO KOMENTÁŘ