Sociologické výzkumy a statistiky v médiích

( Miroslav Paulíček )

V médiích jsou čísla velmi vděčnými pomocníky. Dokáží vyděsit, potěšit, zaujmout, uklidnit i pobavit. A tak se v novinách, časopisech, televizi i na internetu neustále objevují nejrůznější statistiky, výzkumy veřejného mínění a ankety; nejfrekventova­nějšími tématy bývají mzdy, politické preference, sexuální chování, alkoholismus, rozdíly mezi ženami a muži, volný čas či chování dětí a mládeže. Je však třeba mít na paměti, že čísla tvoří a interpretují lidé (obvykle vědci a novináři). Jsou proto často nevhodná, nepřesná, nic neříkající, nebo dokonce úplně nesmyslná.

VÁŠE HODNOCENÍ ČLÁNKU „Sociologické výzkumy a statistiky v médiích”
TITUL(Y):
JMÉNO:
PŘÍJMENÍ:
E-MAIL:
TEXT VAŠEHO KOMENTÁŘE:
VAŠE HODNOCENÍ TOHOTO ČLÁNKU

průměrný

 

kvalitní

 

fantasický
KOMENTÁŘE K ČLÁNKU „Sociologické výzkumy a statistiky v médiích”


 


HODNOCENÍ TOHOTO ČLÁNKU
Článek zatim nikdo nehodnotil.
Buďte první!