Rozhlas - komerční nebo veřejné služby?

( Marek Čihák )

Cílem je ukázat žákům středních škol a gymnázií, v čem se liší komerční rozhlasové zpravodajství od veřejnoprávního rozhlasového zpravodajství, a co vystihuje tzv. infotainment. Žáci by si na konci hodiny měli uvědomit, že komerční nerovná se vždy špatný.

Krátká aktivita, v níž se žáci učí vnímat a pojmenovávat specifika rozhlasového zpravodajství se zaměřením na rozdíl mezi zpravodajstvím komerčních stanic a veřejnoprávního rozhlasu. V přílohách stručný metodický pokyn a tři pracovní ukázky.

Metodika

Stručná poznámka pro učitele

Zprávy Radiožurnál

Zprávy Impuls

Zprávy Frekvence 1

VÁŠE HODNOCENÍ ČLÁNKU „Rozhlas - komerční nebo veřejné služby?”
TITUL(Y):
JMÉNO:
PŘÍJMENÍ:
E-MAIL:
TEXT VAŠEHO KOMENTÁŘE:
VAŠE HODNOCENÍ TOHOTO ČLÁNKU

průměrný

 

kvalitní

 

fantasický
KOMENTÁŘE K ČLÁNKU „Rozhlas - komerční nebo veřejné služby?”


 


HODNOCENÍ TOHOTO ČLÁNKU
Článek zatim nikdo nehodnotil.
Buďte první!