Média a já

( Markéta Gsöllhoferová )

Kolik času trávím s médii? Jaký na mne mají vliv? Cílem předložené metodiky je pomoci žákům 1. stupně základní školy pochopit, jak silně je jejich život prostoupen médii, dovést je k tomu, aby o vlivu médií na vlastní každodennost začali více přemýšlet. Lekce využívá metody tvorby myšlenkových map.

Prostřednictvím jednoduché sebeanalýzy formou tvorby myšlenkové mapy a následné diskuze si žák uvědomuje, která média jej ovlivňují a jakým způsobem. Případně je schopen rozpoznat i to, jak je pomocí médií ovlivňován zprostředkovaně.

Média a já

VÁŠE HODNOCENÍ ČLÁNKU „Média a já”
TITUL(Y):
JMÉNO:
PŘÍJMENÍ:
E-MAIL:
TEXT VAŠEHO KOMENTÁŘE:
VAŠE HODNOCENÍ TOHOTO ČLÁNKU

průměrný

 

kvalitní

 

fantasický
KOMENTÁŘE K ČLÁNKU „Média a já”


 


HODNOCENÍ TOHOTO ČLÁNKU
Článek zatim nikdo nehodnotil.
Buďte první!