Je svět kolem nás zábavný?

( Martina Obůrková )

Návrh této vyučovací hodiny si klade za cíl pomoci rozvíjet schopnost žáků kriticky přistupovat k mediální produkci, selektivně využívat mediální nabídku a udržovat si od ní zdravý odstup. Přimět žáky k zamyšlení, že zpravodajství je zboží jako jakékoliv jiné. A že cílem mediální organizace je, aby se zákazníkům toto „zboží“ natolik líbilo a bavilo je, že jej budou vyhledávat i nadále. Lekce má mimo jiné upozornit žáky na fakt, že svět, který prezentují média, není světem skutečným.

VÁŠE HODNOCENÍ ČLÁNKU „Je svět kolem nás zábavný?”
TITUL(Y):
JMÉNO:
PŘÍJMENÍ:
E-MAIL:
TEXT VAŠEHO KOMENTÁŘE:
VAŠE HODNOCENÍ TOHOTO ČLÁNKU

průměrný

 

kvalitní

 

fantasický
KOMENTÁŘE K ČLÁNKU „Je svět kolem nás zábavný?”


 


HODNOCENÍ TOHOTO ČLÁNKU
Článek zatim nikdo nehodnotil.
Buďte první!